menu

ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ
ΟΛΗ Η ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Παρασκευή 26 Ιουνίου 2026

Οι αρνητικοί λογισμοί επιτίθενται στο νου του ανθρώπου, όπως τα μυρμήγκια κατασπαράζουν τη λεία τους!!!

Πλήθος μυρμηγκιών τρώνε τη λεία τους!!!

*  * * 
Ένα σπουδαίο  θέμα  που  θα  πρέπει  να  απασχολήσει  σοβαρά κάθε χριστιανό είναι οι  αρνητικοί  λογισμοί  που  εκτοξεύονται από τα πονηρά πνεύματα, τα  οποία μισούν τον άνθρωπο του Θεού  και προσπαθούν να τον ρίξουν  στην  καλοστημένη  παγίδα τους. Όλοι οι αρνητικοί λογισμοί  προέρχονται  από  τον  διάβολο  και  πρέπει  άμεσα  να  μην τους δεχόμαστε και  να τους περιφρονούμε, πριν γίνουν εικόνα στο νου. Άρα, αν δεν δεχτώ τον αρνητικό λογισμό δεν αμάρτησα. Δεν τον δέχτηκα και δεν έγινε δικός μου. Δε συζήτησα μαζί του και δεν τον επεξεργάστηκα. 

Αυτή η προσπάθεια, αγαπητοί μου φίλοι, είναι οδυνηρή! Πρόκειται για έναν ΙΣΟΒΙΟ αγώνα! Αν αμυνθούμε και τον περιφρονήσουμε δε θα του επιτρέψουμε να προχωρήσει για να γίνει επιθυμία και πράξη. Γι' αυτό θα πρέπει να ρωτήσουμε τον πνευματικό μας πατέρα για πως θα πρέπει να αντιμετωπίσουμε το κάθε είδος λογισμών. Να, γιατί θα πρέπει να εξομολογούμαστε και τους ακάθαρτους λογισμούς μας. Να τους ξεριζώνουμε από νωρίς για να μην δημιουργήσουν ρίζα....'

Η εικόνα των μυρμηγκιών της φωτογραφίας αυτής 
εκφράζει απόλυτα τη σκληρή πραγματικότητα της επίθεσης των λογισμών. 

Προσοχή στις καλοκαιρινές συντυχίες...

Ακόμη και τα πουλιά επιζητούν τη συντροφικότητα!!!

****
Οι καλοκαιρινές διακοπές, αγαπητοί μου φίλοι, δεν είναι μόνο για θαλασσινά μπάνια, αλλά και μια ευκαιρία για νέες γνωριμίες. Ο καθένας, ανάλογα με την ηλικία, το φύλο, τον χαρακτήρα του και τα ιδιαίτερα ενδιαφέροντά του, μπορεί με ευκολία να προσεγγίσει ανθρώπους με σκοπό να κάνει γνωριμίες με συντοπίτες ή και με αλλοδαπούς τουρίστες. Αυτές οι κινήσεις, θα πρέπει να γίνονται με διάκριση και προσοχή, διότι υπάρχει και μεγάλος ηθικός κίνδυνος. Δυστυχώς, στις περισσότερες περιπτώσεις, οι άνθρωποι αναζητούν κυρίως ηθικά θύματα, τα οποία γίνονται εκμεταλλεύσιμο είδος. Όταν δεν υπάρχει φόβος Θεού τότε δεν υφίσταται και πνευματική άμυνα.  Ο κίνδυνος είναι άμεσος, γιατί ο διάβολος ΔΕΝ κάνει διακοπές και μπορεί να παρασύρει ακόμη και ανθρώπους της πίστεως. Αμαρτία δεν είναι μόνο μια πτώση, αλλά και ο αχαλίνωτος λογισμός, ο πονηρός και αδηφάγος  οφθαλμός, οι κακές επιθυμίες και τόσα άλλα που τονίζει το Ιερό Ευαγγέλιο...

΄
Ένα ήσυχο λιμανάκι που μας "μιλάει" για το λιμάνι της ψυχής μας!
* * * 

ΠΡΟΣΟΧΗ, λοιπόν, και στις καλοκαιρινές συντυχίες...

Σάββατο 13 Ιουνίου 2026

ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ: Μία περίοδος για πνευματική ανανέωση


Συνήθως, οι περισσότεροι άνθρωποι της Εκκλησίας, κληρικοί και λαϊκοί, ισχυριζόμαστε πως το καλοκαίρι είναι μια περίοδος "χαμένη" πνευματικά, διότι οι καιρικές συνθήκες, αλλά και οι διακοπές μας οδηγούν  σε μια πνευματική χαλαρότητα ή ακόμη και σε μια πνευματική τεμπελιά και  ξηρότητα. Βεβαίως, ως ένα σημείο έτσι είναι. Την περίοδο που επικρατεί η ζέστη και οι καύσωνες, ο ανθρώπινος οργανισμός "πέφτει" και οι αντιστάσεις μειώνονται. Οι διάφοροι πειρασμοί και οι προκλητικές εικόνες που κυριαρχούν "εν αφθονία" μας οδηγούν σε μία αδιαφορία ως προς τις πνευματικές μας ασκήσεις (εκκλησιασμό, προσευχή, μετάνοιες, μελέτη πνευματικών βιβλίων κ.α. ). Κι όμως, θεωρώ πως άλλη είναι η πραγματική αιτία και έχει σχέση με τις προσωπικές μας επιλογές. 

ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ; 
  1. Να ιεραρχήσω τις προσωπικές μου ανάγκες (σώματος, αλλά και ψυχής).
  2. Πριν φύγω για διακοπές ας επισκεφτώ τον πνευματικό μου πατέρα και να εξομολογηθώ.
  3. Να μην επιτρέψω στον εαυτό μου να περιφρονήσει τον εκκλησιασμό, την προσευχή, την νηστεία και τη μελέτη του λόγου του Θεού.
  4. Να έχω ένα μικρό, αλλά σταθερό πνευματικό πρόγραμμα. Να μη φτάσω στο ΜΗΔΕΝ.
  5. Κάθε πρωί να προσεύχομαι και να ζητώ από το Θεό να με στηρίξει, για να μπορώ να αντισταθώ  στους ποικίλους πειρασμούς της σάρκας (γαστριμαργία, φιλαυτία, ηδονοβλεψία κ.α.).
  6. Να είμαι άγρυπνος φρουρός του νου (λογισμοί) και της καρδιάς (κακές επιθυμίες κ.α.).
  7. Να διαβάζω έστω μια σελίδα από το Ευαγγέλιο.
  8. Να επιλέξω ένα πνευματικό βιβλίο, όπως βίους αγίων κ.α. για να με κρατά συντροφιά την ώρα που θα βρίσκομαι σε προστατευμένο χώρο από τη ζέστη και τον καύσωνα. 
  9. Να έχω στα χείλη μου την ευχή του Ιησού: "Κύριε Ιησού Χριστέ, ελέησόν με" και της Παναγίας μας: "Υπεραγία Θεοτόκε σώσον ημάς"
  10. Να επιλέγω πνευματικές συντροφιές και  συντυχίες με ανθρώπους που "ευωδιάζουν θυμίαμα".
  11. Να αφιερώνω ποιοτικό χρόνο για τους οικείους μου, όπως την/τον σύζυγο, τα παιδιά, τους ηλικιωμένους γονείς μας κ.α. 
  12. Να βάλω στο πρόγραμμά μου επισκέψεις σε χώρους προσευχής, όπως ιερές μονές, προσκυνήματα, ξωκκλήσια κ.α.
  13. Το βράδυ ή και το πρωί ας αφιερώσω λίγο χρόνο για την προσωπική μου ενδοσκοπική, να δω που βρίσκομαι πνευματικά, να δω που σφάλω, ποια είναι τα πάθη μου, να αξιοποιήσω την αυτομεμψία, να βρεθώ μόνος με τον Κύριο μας, τον Ιησού Χριστό. Αυτή η πνευματική εργασία θέλει ήσυχο τόπο και άδειασμα του εαυτού μας από τις πολλές μέριμνες και τους επίμονους λογισμούς
  14. Να κάνω λίγο κομποσχοίνι ..
  15. Αυτά και άλλα πολλά μπορούμε να κάνουμε,  για να γίνει αυτό το ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ  μια περίοδος πνευματικής ανανέωσης και χαράς... Σας το εύχομαι. 
π. Θεόδωρος

Παρασκευή 12 Ιουνίου 2026

"ΕΣΤΑΥΡΩΜΕΝΟΣ": Ανθρωπιστική αποστολή και στη φυλακή Δομοκού

Το Κέντρο Διαχείρισης Ανθρωπι-στικής Βοήθειας (ΚΕ.Δ.Α.Β.), που λειτουργεί με ευθύνη του Διοικητικού Συμβουλίου του Συλλόγου Συμπαραστάσεως Κρα-τουμένων Βόλου «Ο ΕΣΤΑΥΡΩ-ΜΕΝΟΣ» -πραγματοποίησε σήμερα, 12 Ιουνίου 2026, μια ακόμη μεγάλη ανθρωπιστική αποστολή με σκοπό την ενίσχυση των εκατοντάδων άπορων φυλακισμένων του Γενικού Καταστήματος Κράτησης Δομοκού. Δύο εθελοντές-συνεργάτες του «Ε» μετέφεραν και παρέδωσαν στη φυλακή Δομοκού μια ικανή ποσότητα αναγκαίων ειδών για την ανθρώπινη διαβίωση των κρατουνμένων.

ΠΑΡΑΔΟΘΗΚΑΝ ΤΑ ΕΞΗΣ ΕΙΔΗ:

·      55 ΧΑΡΤΟΚΙΒΏΤΙΑ τα οποία περιείχαν:

1.    Σεντόνια (54)

2.    Κουβέρτες (40)

3.    Πετσέτες προσώπου (37)

4.    Μαξιλαροθήκες (75)

5.    Σαμπουάν (25 μεγ.)

6.    Σαμπουάν (2 τετράκιλα)

7.    Σαπούνια (30)

8.    Ξυριστικές μηχανές (200)

9.    Κάλτσες (50 ζ)

10. Σλιπ (50)

11. Φανελάκια (50)

12. Παντόφλες (30)

13. Οδοντόβουρτσες (50)

14. Οδοντόκρεμες (50) κ.α.

............................................

Υ.Γ. Οι ανθρωπιστικές αποστολές (στις φυλακές) θα συνεχιστούν, στο μέτρο του δυνατού. Οι πληροφορίες του "Ε" λένε πως οι ανάγκες στους χώρους εγκλεισμού είναι πολλές, αφού οι περισσότεροι κρατούμενοι είναι άποροι, αλλοδαποί, τσιγγάνοι κ.α. χωρίς χρήματα και επισκέψεις συγγενών. Όσοι εκ των φυλακισμένων έχουν μια σχετική οικονομική άνεση αγοράσουν τα αναγκαία από το κατάστημα της φυλακής.  Ο Σύλλογος, καλύπτει πρώτα τις ανάγκες των φυλακών και κρατητηρίων του τόπου μας και στη συνέχεια επεκτείνει τη δραστηριότητά του και σε άλλες φυλακές της πατρίδας μας.


ΟΙ ΦΤΩΧΟΙ ΑΠΟΣΤΟΛΟΙ (π. Δημητρίου Μπόκου)










Το Πεντηκοστάριο έκλεισε. Ο τεράστιος κύκλος των κινητών
εορτών του Πάσχα, από την Κυριακή του Τελώνου και του Φαρισαίου
μέχρι την Κυριακή των Αγίων Πάντων συμπληρώθηκε.
Ξαναμπαίνουμε στην ομαλή ροή του λειτουργικού εκκλησιαστικού
έτους. Η ανάγνωση του κατά Ιωάννην Ευαγγελίου τελείωσε και
άρχισε ήδη από την προηγούμενη Κυριακή η ανάγνωση του κατά
Ματθαίον.

Ο Χριστός καλεί σήμερα τους πρώτους μαθητές του. Ο Πέτρος
και ο Ανδρέας, ο Ιωάννης και ο Ιάκωβος, αποτελούν την απαρχή των
αποστόλων (Κυριακή Β΄ Ματθαίου).

Ο Χριστός συμπλήρωσε σιγά-σιγά την ομάδα των δώδεκα (ΙΒ΄)
και στη συνέχεια των εβδομήκοντα (Ο΄) αποστόλων. Στη διάρκεια
των τριών ετών που ήταν μαζί τους, φρόντισε να τους προετοιμάσει
με κάθε τρόπο για τη μεγάλη τους αποστολή. Τους έστελνε και σε
μικρές περιοδείες στις πόλεις και τα χωριά του Ισραήλ, για να
εκπαιδεύονται στην αποστολική δράση.

Τους προίκιζε με τα πνευματικά εφόδια που ήταν απαραίτητα για
το έργο τους, εφιστούσε όμως ιδιαίτερα την προσοχή τους να μην
αγωνιούν για τα υλικά. «Μη κτήσησθε χρυσόν μηδέ άργυρον μηδέ
χαλκόν εις τας ζώνας υμών». Μην κουβαλάτε πορτοφόλια με λεφτά,
τους έλεγε. Ούτε σακούλι με προμήθειες να έχετε, ούτε δύο χιτώνες,
ούτε υποδήματα, ούτε ραβδί. «Άξιος γαρ εστιν ο εργάτης της τροφής
αυτού». Θα σας τρέφουν αυτοί για τους οποίους εργάζεστε (Ματθ. 10,
9-10).

Έτσι ο Χριστός νομοθέτησε, «τοις το Ευαγγέλιον καταγγέλλουσιν
εκ του Ευαγγελίου ζην». Διέταξε, όσοι κηρύττουν το Ευαγγέλιο, να
ζουν από τη συνδρομή εκείνων που ακούνε το ευαγγελικό κήρυγμα.
Οι απόστολοι όμως, μιμούμενοι την πτωχεία του Κυρίου τους,
χρησιμοποίησαν γενικά με φειδώ το δικαίωμα αυτό. Έκαναν
περιορισμένη και διακριτική χρήση του, «μηδεμίαν εν μηδενί διδόντες
προσκοπήν», αποφεύγοντας δηλαδή κάθε αφορμή σκανδάλου, «ίνα
μη μωμηθή η διακονία». Για να μην υπάρξει καμμιά μομφή, καμμιά
κατηγορία εναντίον του έργου τους, που ήταν η κήρυξη του
Ευαγγελίου (Α΄ Κορ. 9, 12).

Έτσι, για να είναι αληθινοί διάκονοι του Θεού, για να μην
προκαλούν και σκανδαλίζουν τους πιστούς, έζησαν λιτά και φτωχικά.
«Ως πτωχοί, …ως μηδέν έχοντες». Διαβιούσαν «εν λιμώ και δίψει, εν
νηστείαις πολλάκις, εν ψύχει και γυμνότητι». Με απλά λόγια, πεινούσαν
και διψούσαν, στερούνταν την τροφή, βρίσκονταν στο κρύο χωρίς τα
κατάλληλα ρούχα (Α΄ Κορ. 9, 14. Β΄ Κορ. 6, 3. 10. 11, 27).

Περισσότερο μάλιστα από όλους υπέφερε ο Παύλος, γιατί δεν
θέλησε να κάνει καθόλου χρήση της εξουσίας του να ζει από το
Ευαγγέλιο, να τον συντηρούν δηλαδή οι πιστοί. «Αργυρίου ή χρυσίου ή
ιματισμού ουδενός επεθύμησα», λέει. Για τις ανάγκες τις δικές μου και
των συνεργατών μου δούλεψαν αυτά εδώ τα χέρια μου. Εργαζόταν
στα μικρά περιθώρια του χρόνου του ως σκηνοποιός, για να μη
δημιουργήσει «εγκοπήν τινα», ούτε το παραμικρό εμπόδιο στο έργο
του Ευαγγελίου (Πράξ. 20, 33-34. Α΄ Κορ. 9, 12).

Ρίζα όλων των κακών θεωρούσαν οι απόστολοι τη φιλαργυρία.
Ονόμαζαν την πλεονεξία ειδωλολατρία (Α΄ Τιμ. 6, 10. Εφ. 5, 5. Κολ. 3, 5).
Ιδιαιτέρως τόνιζαν στους διαδόχους τους, τους επισκόπους, να είναι
αφιλάργυροι (Α΄ Τιμ. 3, 3).

Και όντως διαχρονικά, πολλοί από αυτούς μιμήθηκαν το
αποστολικό φρόνημα. Άλλοι όμως έπραξαν το αντίθετο. Θεώρησαν
«πορισμόν την ευσέβειαν» (Α΄ Τιμ. 6, 5). Ευκαιρία να πλουτήσουν. Μα
πήγαν με το αργύριό τους στην απώλεια (Πράξ. 8, 20).
Σήμερα; Απομένει τάχα τίποτε από το πνεύμα των αποστόλων;
Βαθύς ήδη σκεπτικισμός επικρατεί για τις σκανδαλώδεις
αιφνίδιες παροχές της πολιτείας προς τους ταγούς της Εκκλησίας, σε
μια συγκυρία που ο κόσμος υποφέρει. Προς τί ο εναγκαλισμός αυτός;
Αποσκοπεί σε πολιτική συναλλαγή και συμπαιγνία;

Και ο μεν καίσαρας, καλώς. Τη δουλειά του κάνει. Δημιουργεί τα
ερείσματά του όπου μπορεί, με τον τρόπο που ξέρει.
Οι εκκλησιαστικοί άρχοντες όμως; Με ποια ελευθερία θα
ενεργούν και τί ορθό προσδοκούν να πράξουν, προσδεδεμένοι με
χρυσό χαλινάρι στο άρμα του;

14 Ιουνίου, Παγκόσμια Ημέρα Αιμοδοσίας (video)- ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΟΣ ΙΓΝΑΤΙΟΣ ΣΕ 60’’

“14 Ιουνίου, Παγκόσμια Ημέρα Αιμοδοσίας, με μήνυμα: “Μια σταγόνα ανθρωπιάς, δώστε αίμα, σώστε ζωές” σε όλη την Ελλάδα, αυτές τις ημέρες: Παρασκευή, Σάββατο, Κυριακή θα γίνουν αιμοληψίες, και εδώ, στην πόλη του Βόλου, εκεί στην παραλία, στο πανεπιστήμιο. 
Το να δώσεις λίγο αίμα είναι το ελάχιστο για τον κάθε αδελφό. Για όσους είμαστε χριστιανοί, ο Χριστός έδωσε το δικό Του αίμα για να σωθούμε. Εμείς, δεν αξίζει να δώσουμε λίγο αίμα; Ιδιαίτερα τώρα το καλοκαίρι, υπάρχει μεγάλη ανάγκη. Μια σταγόνα ανθρωπιάς για τους αδελφούς μας.
Λίγο αίμα, για να σωθούν ζωές!


..................................................

Παρακολουθήστε το σύντομο βιντεάκι που ετοίμασε ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Δημητριάδος και Αλμυρού κ.Ιγνάτιος, για την Παγκόσμια Ημέρα Αιμοδοσίας, 14 Ιουνίου.

 

Δείτε εδώ : https://www.youtube.com/embed/ovoGkngF5wQ 

 

ΕΙΝΑΙ ΚΥΡΙΑΚΗ Β΄ ΜΑΤΘΑΙΟΥ - Ο ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΟΣ ΙΓΝΑΤΙΟΣ ΣΕ 60’’

"Ο Χριστός στη λίμνη της Γαλιλαίας προσκαλεί τους πρώτους μαθητές Του. 

Και αυτή η πρόσκληση είναι ένα μυστήριο. 

Δεν είχαν προσόντα. 

Κι όμως! Τον ακολουθούν αμέσως. 

Εγκαταλείπουν τα πάντα για να είναι μαζί Του. 

Τελικά μίλησε στις καρδιές τους. 

Ο Χριστός θέλει να μιλήσει και μιλάει στην καρδιά του κάθε ανθρώπου. 

Μας προσκάλεσε και μας προσκαλεί όλους, να Τον ακολουθήσουμε, γιατί είναι η Αλήθεια, είναι η Ζωή, είναι Αυτός που δίνει Ζωή, Ζωή αιώνια και οι μαθητές είχαν την καρδιά να το καταλάβουν. 

Έτσι γίνεται από τότε μέχρι και σήμερα. 

Ο Χριστός μιλάει στις καθαρές καρδιές των ανθρώπων και όποιος Τον ακολουθεί βρίσκει το δρόμο, ένα δρόμο για αιωνιότητα, για Αλήθεια, για Ζωή, για Αγάπη. 

Ο Χριστός μας καλεί να είμαστε αυθεντικοί μαθητές Του".


....................................

Παρακολουθήστε το σύντομο βιντεάκι που ετοίμασε ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Δημητριάδος και Αλμυρού κ.Ιγνάτιος, για τη Β΄ Κυριακή Ματθαίου.

 

Δείτε εδώ : https://www.youtube.com/embed/-Lhk_Lug0JA t

Λατρευτικές εκδηλώσεις για τον άγιο Λουκά τον ιατρό στο Βόλο και μια πνευματική Εξόρμηση στο Ριζόμυλο

       Την Τετάρτη το βράδυ, 10 Ιουνίου 2026, τελέστηκε στον Μητροπολιτικό Ιερό Ναό Αγίου Νικολάου Βόλου ιερά αγρυπνία επ' ευκαιρία της μνήμης του Αγίου Λουκά Αρχιεπισκόπου Συμφερουπόλεως και Προστάτη των μελών και συνεργατών του Σ.Σ.Κ. Βόλου "Ο ΕΣΤΑΥΡΩΜΕΝΟΣ". Η αγρυπνία περιελάμβανε: Πανηγυρικό Εσπερινό, Αρτοκλασία, Όρθρο, Θ. Λειτουργία και μνημόσυνο υπέρ  των αειμνήστων μελών των Δ.Σ., των λοιπών μελών, συνεργατών, εθελοντών και ευεργετών του Συλλόγου. Καθ' όλη τη διάρκεια των Ι. Ακολουθιών πραγματοποιείτο προσκύνηση του ιερού λειψάνου του αγίου που είναι αποθησαυρισμένο σε ξυλόγλυπτη λειψανοθήκη στο ναό του Αγίου Νικολάου. Στην αγρυπνία συμμετείχε πλήθος πιστών.  

       Στις εκδηλώσεις προς τιμήν του Αγίου Λουκά, του Ιατρού, Αρχιεπισκόπου Συμφερουπόλεως και Κριμαίας, εντάσσεται και η πνευματική εξόρμηση, που πραγματοποίησε μια ομάδα συνεργατών του ΚΕ.Δ.Α.Β. την Πέμπτη, 11 Ιουνίου, στις 6.30 μ.μ. με σκοπό να συμμετάσχει στον μεθεόρτιο Εσπερινό στη μνήμη του Αγίου. Στον προαύλιο χώρο του κεντρικού Ναού του χωριού, του Αγίου Δημητρίου, είναι κτισμένος ένας μικρός ναός αφιερωμένος στον Άγιο Λουκά. Εκεί, όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος, τελέστηκε σε κλίμα κατάνυξης και συγκίνησης ο πανηγυρικός μεθεόρτιος Εσπερινός, με τη συμμετοχή πλήθους πιστών από όλη τη γύρω περιοχή.

        Ιδιαίτερα συγκινητική ήταν η στιγμή της άφιξης του πατρός Θεοδώρου Μπατάκα, Προέδρου του «ΕΣΤΑΥΡΩΜΕΝΟΥ», ο οποίος μετέφερε τμήμα του ιερού λειψάνου του Αγίου Λουκά του Ιατρού, την υποδοχή του οποίου έκανε ο εφημέριος του Ναού με πολλούς άλλους ιερείς και το οποίο τέθηκε σε προσκύνηση. Αμέσως μετά, με πολλή κατάνυξη τελέστηκε ο μεθεόρτιος Εσπερινός, η αρτοκλασία, η παράκληση του Αγίου και η ομιλία του πατρός Θεοδώρου, οποίος αναφέρθηκε στον θαυματουργικό τρόπο απόκτησης του αγίου λειψάνου και στη ζωντανή παρουσία των αγίων στη ζωή μας, όταν η επίκλησή τους γίνεται με βαθειά πίστη.

        Ο «Εσταυρωμένος» συμμετείχε στην εκδήλωση αυτή και με την έκθεση βιβλίων, εκδόσεων του Συλλόγου και άλλων αντικειμένων, προς ενίσχυση του φιλανθρωπικού του έργου. Στο τέλος ακολούθησε η ζεστή φιλοξενία των ανθρώπων που διακονούν στον Ναό, με άφθονα κεράσματα προς όλους τους παρευρισκομένους.
        Την ευλογία του Αγίου να έχουμε όλοι μας!
















Πέμπτη 11 Ιουνίου 2026

- Θυμήσου, θυμήσου αγαπημένο μου παιδί... ο Θεός είναι δίπλα σου... (Αγίου Λουκά του Ιατρού)

Θυμήσου, θυμήσου αγαπημένο μου παιδί όλα τα συμβάντα της ζωής μας είναι μέρος της παντελώς άγνωστης οικονομίας του Θεού.

Τώρα δεν καταλαβαίνουμε τη σημασία τους, αλλά πιο αργά θα τα καταλάβουμε.

Τώρα αισθανόμαστε ότι είμαστε αδικημένοι και λοιδορούμενοι.

Αργότερα θα καταλάβουμε ότι από τα πάντα θα μπορούσαμε να έχουμε ένα τεράστιο όφελος: τον ταπεινό λογισμό.

Εσύ τώρα να προσπαθήσεις να πλησιάσεις το Θεό όσο πιο πολύ μπορείς με τη προσευχή και τη άσκηση.

Τήρησε το κανόνα που σου έχει δώσει ο πνευματικός σου και προσπάθησε να αισθανθείς το Θεό.

Κάνε οτιδήποτε για να Τον ζήσεις να Τον βάλεις στη καρδιά σου.

Να μαλακώσει η καρδούλα σου, παιδί μου, από το άγγιγμα της χάρης, κάθε στιγμή όταν σκέφτεσαι πόσο πολύ σε αγαπάει ο Θεός και πόσο σε προστάτεψε από το ψυχικό θάνατο, προστατεύοντας σε από τις βρωμιές που φέρνουν οι δαίμονες στο μυαλό των ανθρώπων…

Ο γλυκύτατος Ιησούς να είναι πάντα στις σκέψεις σου, να είναι ένα λιμάνι στο οποίο θα επανέρχεσαι ξανά και ξανά … Επίσης μη διστάσεις να καλείς τη Παναγία σε βοήθεια όποτε έχεις ανάγκη και όχι μόνο.
Να συνεχίσεις το δρόμο σου με θάρρος με πολύ θάρρος.

Χάρισε τη καρδιά σου στο Κύριο και Εκείνος θα της δώσει όλες τις βιταμίνες και όλη τη ενέργεια που χρειάζεται για να μη καταρρεύσει.

Τίποτε να μη σου φαίνεται δύσκολο.

Κάποιος Άλλος αδερφέ κυβερνάει το σύμπαν και όχι οι μεγάλοι του κόσμου τούτου… Θάρρος, θάρρος, το βλέμμα ψηλά και θα δεις τον Κύριο, όταν θα κλάψεις, όταν θα ψάξεις με λαχτάρα, όταν θα ματώσεις, ίσως θα Τον δεις πως σου απλώνει το στέφανο με το Αγαπητικό και Παρηγορητικό χέρι Του. Μην θλίβεσαι, μη λυπάσαι πιο πολύ από όσο πρέπει, γιατί έτσι δίνεις δικαιώματα στο πονηρό να σε χτυπάει με δύναμη… Κάνε τη καρδιά σου μοναστήρι. Χτύπα εκεί το σήμαντρο, κάλεσε εκεί για αγρυπνία, θυμίασε και ψιθύρισε ακατάπαυτα προσευχές. Ο Θεός είναι δίπλα σου … «
Άγιος Λουκάς ο Ιατρός
.(Απόσπασμα από ανέκδοτες επιστολές Αγίου Λουκά Κριμαίας προς πνευματικό του παιδί)

..................................
Υ.Γ. Ευχαριστούμε την Αναστασία που μας έστειλε αυτό το υπέροχο κείμενο του οΑγιου Λουκά.